ARKIV

KATEGORIER

Layout, design och utformning

Som du vid det här laget förmodligen har märkt så ser det inte likadant ut som det brukar göra.
Jag har nämligen gjort en ny design till bloggen eftersom den förra var för smal för min smak. Dessutom gjorde jag denna nya ganska mycket mer simpel och stilren.

Det skulle inte förvåna mig om jag lägger till mer på den senare, men just nu duger den som den är.
Dock får du mer än gärna säga till om det är någonting som ser fel ut, eller behöver ändras.
Har du någon som helst synpunkt så är du mer än välkommen till att slänga hit en kommentar.

4 kommentarer:

  1. vad använder du för kamera?
    tänkte köpa en system efter att ha använt min digitala alldeles för länge, vilken skulle du rekomendera för en ''nybörjare'' av system? jag ÄLSKAR att fota, och personligen tycker jag att jag tar fina bilder. så nybörjare är jag kanske inte inom all fotografi, men inom just systemeri är jag.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Först och främst, vad är det du inte är njöd med på din kompaktkamera?
    Är det kanske det korta skärpedjupet hos systemkamerans stora sensor som lockar?
    Det finns ju så kallade "nybörjar"-systemare. T.ex. Nikon D3000/5000 och Canon 1000D som är mycket vänliga mot nybörjare inom systemkameror. Men så komplexa är de mer avancerade inte så att du inte skulle begripa dig på dem.
    Om du menar att köpa en systemkamera för bildkvalitetens skull och använda den på Auto-läge, då kvittar det vilken du köper.

    Den bästa för dig är nog att tralla till en affär och känna och klämma på olika kameror av olika märken för att se vilken du trivs med mest, för kvaliteten på alla är så pass bra att det egentligen inte har någon större betydelse vad du väljer.
    Dock är det lättast att hitta begagnade prylar till Nikon och Canon.

    SvaraRadera
  3. okej, tack så mycket!
    har tittat på en Nikon D5000 och är verkligen sugen på att köpa den.

    SvaraRadera
  4. Det var så lite, så.
    Om du köper den kommer du inte bli missnöjd!

    SvaraRadera