ARKIV

KATEGORIER

Djupa ögon och en röd keps

Det var kalas för Lindas pappa Göran nu i helgen. Han bjöd på smarrig middag och mumsig fika.
Efter maten gick vi barn ut en stund för att leka av oss.

Alma ville åka bil, så Affi puttade på. Det tyckte Alma om jättemycket.


Hon tyckte det var så kul att hon själv ville putta fart. Det gick undan, kan ni tro!


Flera gånger var hon nära att "hamna i diket". Men kul hade hon sannerligen.


Almas ögon är nästan surrealistiska. De har ett djup som omfamnar en med en enväldig glädje.


Inget riktigt inlägg utan en bild på självaste Linda!


När olika familjer från samma släkt är samlade samtidigt som jag finns nära till hör det till vanligheten att jag tar en gruppbild.
Lite synd bara att jag blev tvungen att klippa deras fötter, då jag inte kunde backa längre.


Efter gruppbilden tyckte Linda att jag skulle ta en bild på bara de små barnen.


Sedan ville jag ta ett porträtt på bara Alma. Det tyckte jag blev riktigt bra.
Kategorier:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar