ARKIV

KATEGORIER

En eftermiddag i Kullaberg

Nu när det är både varmt och ljust om dagarna betyder det att vi åker på många utflykter.
En dag körde vi till Kullaberg med min kollega och hans sambo.


Vi kom dit ungefär mitt på dagen. Ensamma var vi inte.


Det är märkligt hur stor skillnad det blir på landskapet när man kör bara någon timme från Malmö.


Tore, min kollega, tog en turistbild på oss. Alltid bra att ha med sig tvåbenta stativ!


Vi njöt av utsikten.


Tore tog lite bilder på Susanne.


Jag tog lite bilder på naturen.


Det är extra fint när naturen skapar egna mönster och färger.


När de andra satt ner och vilade smög jag runt och tog lite bilder.


Hur kan man inte tycka om detta?


Där satt dem. Mitt i solen på ett par stenar och njöt av att bara vara.


Här är två andra som också satt och njöt.


Jag såg denna vy och tänkte "här är perfekt för en turistbild".


Tore var snäll och ställde upp igen.
Glöm inte bort att alla turistbilder går att hitta HÄR.


Till slut höll vi på att svettas sönder, så vi traskade tillbaka till parkeringen och körde hem igen.

Kategorier: ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar