ARKIV

KATEGORIER

Ännu mer rött, rött, rött

Jag fick ett tips om ett fält med vallmoblommor några mil utanför stan.
Vi körde dit första bästa stund för att se vad det handlade om.


Det var lite, lite svårt att hitta dit. Men väl där tappade vi hakorna.


Det var ett nästan groteskt stort fält med bara vallmo.


Stativet var såklart med så att det kunde tas turistbilder.


Tyvärr regnade det lite. Ingen blå himmel och sol heller.


Några meter därifrån brändes det kobajs, så det luktade ganska mycket... skit. Linda tyckte inte om det.



Vi tog en turistbild till.


Jag gick runt och tog bilder här och där. Färgerna kommer fram så mycket bättre när det är sol.


Jag vinkade på Linda, och hon vinkade tillbaka.























Till slut kände jag att det inte gick att ta fler bilder, så jag var snäll mot Linda och sa att vi var klara.


Vi gick tillbaka till bilen.


Jag älskar min bil.

Kategorier:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar