ARKIV

KATEGORIER

En kvällstur ut på landet

Tiden jag har efter jobbet åt annat än mat och sömn är inte så stor. Men ikväll efter jag varit och tränat fick jag ett ryck!
Jag satte mig i bilen, hämtade Linda och körde ut på landet!


Här är första någorlunda ordentliga bilden på min bil.


Vi körde mot ett mål, men var tvungna att stanna på vägen dit för att solnedgången var så förbaskat och oväntat graciös!


Vi hittade en sjö.


Jag orkade faktiskt inte räkna hur många strån det fanns i fältet.


Linda hade med sin nya, lilla kamera.


Hon använde den flitigt.


Vi tittade klart på fältet och körde sedan vidare.


Till slut kom vi dit vi ville.


Linda stod en bit bort, lite för långt bort. Så hon sprang till mig och gav mig en puss.


Anledningen att vi ville hit var att vi varit här några gånger tidigare.


Vi tog en turistbild! Kolla HÄR för att se den förra vi tog på samma ställe. Kul att se hur naturen ändras.


Jag pussade lite på Linda i sin vanliga ordning. Vi firade ju 4 år tillsammans förra veckan, så det är svårt att hålla mig borta från henne.


Solen sjönk hela tiden.


Dagg började titta fram. Det förväntade vi oss inte.


Linda fotade på med sin kamera.


Sen körde vi hem.

Kategorier:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar