ARKIV

KATEGORIER

Körsbär och mjuka kinder

I tisdags, den 27 mars, var jag och Linda på ett litet cykeläventyr i lilla Malmö.
Äventyret började på Scandinavian Photo, där Linda provade några kameror. Hennes har gått sönder. :(
Sedan for vi in till det mer centrala Malmö där vi åt falafel och kebab till lunch.



Linda blir mer lycklig för varje dag, nu när våren närmar sig mer stora kliv.


Det blev många bilder på blommor för hennes del.


Jag tog inte så många, men mina blev fina ändå tycker jag.


Jag tycker det är roligare att ta bilder på människor, så det gjorde jag i stället.


När vi nästan hade kommit till Triangeln gick denna röda kvinna förbi oss. I sin famn hade hon en bebis.
Kinderna såg ut att vara så mjuka!


Utanför Espresso House stod två hundar. Om jag någonsin skaffar hund ska det inte bli den sorten.


Våra cyklar stod parkerade utanför Filmstaden, vi gick dit och cyklade hemåt.


På vägen hem gick två personer. Det luktar vår över hela bilden.


Ju närmare vi kom hem desto mer blev vi trötta och hungriga. Så vi cyklade så snabbt det bara gick!

Kategorier: ,

1 kommentar: