ARKIV

KATEGORIER

Kapitel avslutat: Fredriks Tema

Det är med en gnutta sorg som jag skriver detta: nu är Fredriks Tema slut!
Detta var andra året i rad som jag hållit igång en 365:a.

För er som inte har en aning om vad varken Fredriks Tema är, eller vad en 365:a är, här kommer en kort beskrivning:
Det betyder faktiskt bara att ta en bild om dagen, varje dag, i ett helt år. Sedan har jag valt att lägga upp den bilden, på samma dag som den är tagen, på en blogg jag själv utformat.

Precis som i slutet av förra 365:an (Fredriks Ord) har jag utvecklats mycket och lärt mig en hel del nya saker, både om min kamera och om mig själv. Jag har hållit igång dessa två projekt efter varandra, mest för min egen skull. Det har inte varit som en "riktig blogg" där man vill att så många som möjligt ska läsa den, fast det är självklart när folk tittar på de bilder jag lägger upp.

2012 blir inte ett ettårsprojekt med 365 bilder (eller 366 skulle det i så fall ha blivit) utan bara 52. En i veckan.
Varje vecka, det blir nog varje söndag, kommer jag att lägga upp en bild här på Exponera Mera, den bild jag tycker mest om som har blivit tagen under veckan som gått.

Jag tror att min vardag kommer att bli lite mer tom ett tag tills jag vant mig vid att inte behöva ta en bild varje dag.
Veckans bild, som jag kommer att kalla det, kommer att göra Exponera Mera mer aktiv än tidigare och speciellt de senaste månaderna.

I etikettraden här på bloggen finns "Veckans Bild" och precis som alla andra etiketter visas bara just de inläggen om du trycker på en av dem.
På tal om etiketter har jag ambitionen att städa upp bland alla olika och framför allt göra de färre.
Det kommer nog hända en sak eller två, utseendemässigt, med bloggen under detta år som nu påbörjats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar