ARKIV

KATEGORIER

Ögonblick från senaste tiden #2

Så aktiv jag är nu i mitt fotograferande har jag inte varit på några år!
Om du inte redan känner till det så tar jag en bild om dagen och håller på med detta i ett helt år.
Alla bilder hamnar på den egna bloggen 365 DYGN.
Här är lite blandade bilder från de senaste veckorna.


De flesta dagarna går jag ut några små minuter på lunchen med en kamera och tar lite bilder. En dag tog jag denna.


En av våra stora fönsterrutor är klädd med denna text. Man kan ju inte låta bli att ta en bild på den.


Linda och jag åkte till kyrkogården och tände ljus för de som är på andra ställen.


På ICA får man se både det ena och det andra.


På jobbet hålls det föreläsningar titt som tätt. Min kära kollega Anders ser till att spela in allting.


En dag när jag tog bilder utanför jobbet låg solen helt perfekt.


En annan dag låg solen någon helt annanstans.


Detta är Pierre. Jag tog en bild på honom i vår studio en dag.


Och här har vi Alexander, han var också med.

Kategorier: , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar