ARKIV

KATEGORIER

"Kick down" - Dag 2

Efter en kväll av bastu, jacuzzi, god mat och allmänt slappande vaknade vi upp utvilade.
Här är bilder från den morgonen.


Christopher och jag delade rum. När vi hade vaknat gick vi till frukosten. Där satt Peter.


Så här såg morgonen ut som vi vaknade upp till.


Efter en underbar frukost gick vi ner till stranden.


Solen var på väg upp, och dimman började lätta.


Det var precis sådär fridfullt som man kan tänka sig en stilla söndagsmorgon i november.


Stranden var väldigt tom.


Någon hade fått för sig att lämna sin sko i sanden. Den skon blev väl fotograferad av oss.


Vi njöt av vädret och stillheten.


Här är Fredrik.


Jag gick en liten bit ifrån de andra. Men stranden såg likadan ut där också.


Som sagt, alla tog bilder på den skon.


Vi blickade ut över havet innan vi gick tillbaka.


Våra hotellrum skulle checkas ut och vi skulle åka hem.


På vägen hem åkte jag, och tre av mina goa kollegor en liten omväg och såg livet på landet.
Jag tog en fin bild på Ola som står på fältet och fotar, men hade råkat sätt på dubbelexponering, så den bilden blev lite förlorad.
När vi sedan kom hem till Malmö igen kände vi oss utvilade efter en välförtjänt och lyxig helg.

Kategorier:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar