ARKIV

KATEGORIER

EXPO 2015

Den 25 och 26 September hade vi Expo på jobbet. Det blir bara bättre för varje år.
På årets Expo invigdes dessutom våra nya finfina lokaler!
Här är lite bilder jag tog från de två dagarna.





Leverantörerna satt och hade lite morgonmys i vårt nya kök.


Dag ett av Expo var en lång dag, vi började tidigt på morgonen och avslutade på kvällen.
Olympus bjöd på öl utanför butiken.


Efteråt åt vi middag tillsammans på T-Bone.


Dagen efter, den 26, fyllde jag år. Jag firade med att köra till jobbet och parkerade i garaget under Entré.


Vi var förberedda för dagens kalas!


Kunder kom och lämnade in sina kameror för rengöring.


Olympus stod utanför och bjöd på korv med bröd.


Inne i butiken trängdes kunderna med leverantörerna. Alla var glada!


Plötsligt brast alla ut i sång, de sjöng "Ja må han leva" för mig. Min chef tog första tonen.


När vi hade stängt passade vi på att andas ut.


Det bjöds på tårta, eller tårtor, av Fujifilm som tack för 2 fantastiska dagar.


Vi var alla mer än jättenöjda med ett Expo som blev över alla våra förväntningar.

Kategorier:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar