ARKIV

KATEGORIER

Trettiofem

I söndags var det fint väder. Jag och Linda satte oss i bilen och bara körde iväg.
Knasigt nog har bilderna här kommit i fel ordning och jag är för lat för att lägga de rätt.


Vi körde genom stan, och hämnade i Lomma av någon anledning!


I Lomma finns en väldigt fin strand där ingen av oss varit på förut.


Men innan vi åkte till Lomma var vi inom Triangeln.


På stranden i Lomma fanns det några hundar.


Jag och Linda tog en turistbild i vanlig ordning.


I sanden låg det snäckskal nästan överallt, ganska stora också.


Linda var lika söt som vanligt.


Två barn sprang runt ute i vattnet. Det var väldigt långgrunt.


Vink, vink.


Hon tappade farten.


Jag gick i en fågels fotspår.


Utsikten var inte att klaga på.


Sedan bjöd jag Linda på årets första glass!


Det var galet gott!


Efter glassen körde vi hem igen.

Kategorier: ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar