ARKIV

KATEGORIER

Lekplatsen som det inte lektes på

Imorgon är det vernissage för klassens utställning på Garaget i Malmö.
Jag körde in till skolan för att printa ut den sista bilden jag ska ställa ut. När jag var klar stannade jag till vid en lekplats ganska nära skolan för att ta några bilder och kolla läget.

Intill lekplatsen finns något som ser ut som en busshållplats. Men på den lilla grusvägen där den ligger var det nog många år sedan där körde en buss.


Själva lekplatsen är inhägnad av staket och träd.


Jag gillar platsen och hur det ser ut där med träden, staketet och andra lekattiraljer.


När våren och sommaren är närmare åker jag gärna tillbaka för ett återbesök. Kanske med en modell.


Annars kan jag alltid ta med lite fika. Både stolar och bord finns tillgängliga.
Kategorier:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar