ARKIV

KATEGORIER

Några steg jag gick

Solen har lyst upp oss två dagar i rad. 


Dagen inleddes med ett simpelt självporträtt.


På eftermiddagen slängde jag på mig ytterkläder och hängde kameran runt axeln för att gå ut en runda.


Då solen härjade vilt tänkte jag leta skuggor.


Jag gick till Hyllie och Malmös största byggarbetsplats.


Mina ben fortsatte in på Hyllie Station.


Tiden på dagen gjorde väl att människorna var någon annanstans. Där var helt tomt.


Ett stort mjukt moln lade sig framför solen, skuggorna blev suddiga och knappt synbara.


Efter en stund tappade stationen mitt intresse och jag begav mig iväg igen.


Några minuter senare befann jag mig i Pildammsparken.


Likaså där var det folktomt.


Två små pojkar kom gående.


De gick ut på gräsmattan, som täcktes av ett konstruerat snölandskap.
Kategorier: ,

1 kommentar: