ARKIV

KATEGORIER

Lite blandat från senaste tiden

Jag pratar ofta om hur mycket jag tycker om min X100s. Men det är verkligen något speciellt med den.
Så pass speciellt att jag bara lägger över bilderna från den då och då, sällan samma dag.
Här kommer därför lite blandade bilder från någon månad tillbaka.


En dag efter mitt jobb åkte jag och Linda till Mitt Möllan där vår kompis Caroline ställde ut sina bilder tillsammans med hennes klass.


Där var en modevisning samtidigt.


Mycket folk och många glada miner.


En annan dag åkte vi till stan för att åka den nya "Malmöexpressen". En larv-tåg-spårvagn-liknande buss.
Faktiskt mycket fin, kändes lite lyxigt att åka den dessutom.


Ett ögonblick på Stora Nygatan.
Hade det inte stått på skylten hade jag aldrig kunnat det...


Jag och Linda åt lunch på Espresso House.


Två tjejer satt med lagboken och skrev någon slags uppsats. Såg jobbigt ut.


På gatan nedanför drog en svensexa förbi.


Jag var nöjd med min dricka.


Blad i Pildammsparken.


Folk i Pildammsparken.


Vi gick mycket den dagen. Långa rundor i stan och sen hela vägen hem.

Kategorier: ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar