ARKIV

KATEGORIER

En söndag ute i ingenstans

Idag åkte jag ut till en övergiven gård ute på landet. Det låg ungefär i ingenstans.
Det var lillasyster Lollo som skulle ta bilder till hennes slutprojekt och jag var en av modellerna.


Gården var som sagt övergiven. Det var med nöd och näppe att vi kunde ta oss in.
Vi fick klämma oss genom springan som syns till höger i bilden.


Sedan gick vi genom en lada.


Det fanns en liten innergård där bilderna togs. Fylld med träd och ogräs.
Kan tänka mig att det ser väldigt fint ut mitt på sommaren.





Bilderna bestod av mig, och ungefär fem andra personer som modellerade med speciella tröjor på sig.
I mitt fall hade jag fått ett tunt linne som jag skulle ha på mig. Utan någonting annat utanpå, alltså.
Men vad gör man inte för sin lillasyster?


När alla bilder var tagna gick vi tillbaka till bilen för att åka hem och få tillbaka känseln i alla fingrar och tår.

Kategorier:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar