ARKIV

KATEGORIER

Jag och mina vänner

Det hela började samtidigt som min arbetslöshet förra året.
Jag hade ingenting vettigt att göra om dagarna, så jag fick för mig att vara kreativ. Mer än vanligt. Det resulterade i något som jag kallar för Jag och mina vänner. Tanken är att jag var så ensam under min arbetslöshet att jag bara umgicks med mig själv.
Lite mer än vad jag kanske borde ha gjort.

Sedan jag började jobba på Scandinavian Photo har det projektet legat lite på is. Tills nu.
Nu har jag satt upp som mål att ta minst en "Jag och mina vänner"-bild i månaden, hela 2013.
2010 hade jag en 365:a. 2011 hade jag ytterligare en 365:a. 2012 hade jag det jag kallade Veckans Bild.
Och nu, 2013 blir det en bild i månaden som ettårsprojekt.

Här välkomnar jag er för mig själv, och mina vänner.
Den sista dagen varje månad kommer jag lägga upp en sånhär bild. 

Håll utkik!


Kategorier:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar